background

Friday, October 22, 2010

aisshhh...ape yg ggu pkiran nie....

Aduh xtau la...ape yg aku terlebih2 pk skng ni....sampai ati pon naik susah.....nk dluahkan xde yg nk sudi dgr...
sabaq2....masih ade jln penyelesaian...

xpe2....sabar ye wahai hati.kamu sedang diuji..argghh!!! aku perlukan mase tuk tenangkan kepala aku yang da semak berserabut nih...nk moody2..cmne pnye moody pon muke aku ttp macam muke roti public pic aku 2...so orng tgok aku cm xde masalah je..padahal hati aku nih tuhan je yg tau...mmm be stronger wahai hati..Dia masih ade bersamamu...

2 comments:

  1. haha, roti public?!

    careful, nanti beruban lak rambut duk pikir macam macam sangat, haha..

    ReplyDelete
  2. oit2....sori ye rmbut aku xkn la sampai jd serabai cm 2..still bole control lg maa....

    ReplyDelete