background

Sunday, October 17, 2010

perghh...hebatnye penangan subjek nii....

assalamualaikum ....uhh...lame rasenye x xcercise jari jemari kt blog ni....
dsebabkan kepeningan dari siang hari adap subjek kimia fizikal ni...mlm ni nk merehatkan neuron2 yg da xberapa lancar bekerja.....sian sel2 dlm tempurung kepala ni...aku pasti bkn aku je terkena penangan subjek ni...membe2 yg len pon drundum masalah yg same ngn aku...sampaikan sempat aku login masuk laman web yg femes skrang ni...fb la ape lg....fuhhh!!!seperti xpercaya...hanya 2 3 orng je yg on9...klu x bkn main hebat lg berbalas2 post...cayalah bdk2 kimia batch aku ni....pulun weh jgn x pulun...(bg ingat kt diri sendiri jgk..)
heheeeeeee....moh la kite stdi ye....relax bro...jgn tensen2......semoga dpermudahkan mempelajari subjek ni....

No comments:

Post a Comment